Felanmälan

Bäste kund


Vi på ELON Group AB beklagar att du upplever problem med din produkt.

Ett av villkoren för att din garanti skall vara giltig är att du kan styrka ditt produktköp med kvitto.

Vänligen läs nedan om vad som gäller för respektive produkt.


Luft/luftvärmepump och fastinstallerad luftkonditionering
I samband med servicebesöket skall du uppvisa ditt inköpskvitto och installationskvitto för serviceföretaget.

Centraldammsugare
Köpt i butik: I samband med servicebesöket skall du uppvisa ditt inköpskvitto eller inköpsfaktura för serviceföretaget.

Ingått i husköp: I samband med servicebesöket skall du uppvisa ditt slutbesiktningsprotokoll (daterat före inflyttning) för serviceföretaget.

På vissa Centraldammsugarmodeller tillämpas inskicksservice, då bifogar du istället en kopia på inköpskvitto/handling när du sänder in produkten.

Luftavfuktare, luftfuktare, ventilationsaggregat, portabel kylanläggning, fläkt, Mikrovågsugn, Slow Cooker, brödrost och liknande småelsprodukter samt tillbehör
Ovanstående produkter skickas vidare till serviceverkstad efter felanmälan och kontakt från oss, när du skickar in produkten med hemsänd frakthandling bifogar du kvitto/fakturakopia tillsammans med produkten.



Kryssa i rutan för att gå vidare till formuläret.